גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

המחזמר לכל המשפחה - רוק בבית הספר

ארכיון תאריך: 12 אוקטובר 2019 - 2 ינואר 2020

משך: שעה ו-40 דקות, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 5 ומעלה

המחזמר המצליח של אחד מגדולי מלחיני מחזות הזמר בעולם, אנדרו לויד ובר, הגיע לישראל – אל במת תיאטרון תל אביב, והוא גורף הצלחה אדירה בקרב הצופים. "רוק בבית הספר" מבוסס על סרט מצליח לא פחות באותו השם (באנגלית School of rock) בכיכובו של ג'ק בלאק. ישראל היא אחת המדינות הראשונות שמעלות את המחזמר אחרי הצלחתו הגדולה בווסט אנד בלונדון ובברודווי בניו יורק.

טל פרידמן נכנס לנעליו של מוזיקאי כושל המנגן בלהקת רוק ומחליט להתחזות לחברו כדי להתקבל לעבודה כמורה מחליף בבית ספר יוקרתי. כשהוא מתקבל לתפקיד ופוגש בילדי הכיתה שעליה הוא מופקד, הוא אינו יכול לעמוד בפיתוי ומקים להקת רוק יחד איתם – כמובן ללא ידיעתה של המנהלת. הוא מרביץ בהם את תורת הרוק'נ'רול המחאתית והאנטי-ממסדית והופך עבורם לדמות חינוכית מהסוג שהם מעולם לא הכירו.

הביקורות משבחות את הגרסה הישראלית למחזמר, ובמיוחד את הביצועים שהפגינו השחקנים הילדים על הבמה – הם גם שיחקו, גם שרו וגם ניגנו בלייב. " "רוק בבית הספר" הוא מחזמר מתוק עם קריצה חתרנית שילדים יוכלו למצוא בו כיף ועניין, ואולי גם לבקש אחר כך חוג גיטרה ולגלות כישרון חבוי", כתבה אורין ויינברג ב-Ynet. "השחקנים הצעירים הצליחו לעשות רוקנ'רול על הבמה, והם עשו אותו פאקינג טוב". ודנה שוכמכר כתבה ב"מעריב" כי "'רוק בבית הספר' בגרסתו הישראלית עומד בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בכל הקשור לאמצעים האמנותיים שמרכיבים מחזמר".

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter